Po - pá
So
Ne
07:00 - 22:00
08:00 - 19:00
09:00 - 21:00
776 273 720

Studiové lekce přehled

Jumping®!
  • Žádné složité choreografie, zábava, bezmyšlenkovitost, konec špatné nálady, euforie a endorfiny! To je Jumping®
  • Jumping® není pouhé hopsání na trampolíně, nýbrž představuje dynamický fitness tréninkový systém, který propojuje intenzivní pohyby s pomalejšími, rychlé sprinty, silové i balanční cviky.
  • Skákáním na trampolíně se dostává člověk ihned do vysokých tepových frekvencí, rozproudí lymfatický systém, detoxikuje tělo a zvyšuje celkovou kapacitu plic. Při cvičení je důležitá síla v nohou, tudíž krásně zpevňujete dolní část těla od lýtek až po zadeček. Po celou dobu skákání posilujete hluboké zádové i břišní svaly, což vede ke správnému držení těla.
  • Skákejte s radostí, skákejte s námi! 

500 Kalorií
  • Název lekce vystihuje vše!
  • Aerobní vytrvalostní cvičení zaměřené především na spalování tuků a rovnoměrné formování postavy.
  • Hlavním cílem „studiovky“ je spálit 500kcal (a více) a odbourat podkožní tuk za pomoci jednoduchých aerobních kroků a pomůcek (flowin, t-bow, fitball, overball, expander, roller, činky aj.).    



Wheel Jóga

  • Wheel Jóga představuje zábavný a chytrý cvičební systém - studiovou lekci, která spojuje východní moudrost a západní možnosti.
  • Cvičení s jógovým kruhem „wheelem“ Vám pomůže objevit rovnováhu těla i duše.
  • Wheel jógou své tělo nejenom protahujeme, ale především i masírujeme, tudíž spojujeme užitečné s velmi příjemným. Díky pravidelnému cvičení Wheel Jógy posilujeme hluboký stabilizační systém a učíme se správnému držení těla.
  • Lekce pomáhá proti bolestem zad i problémům s rovnováhou a zvyšuje flexibilitu. 




Pump FIT 
  • Už si nemusíte dál vybírat, zda zajdete na lekci aerobního cvičení, nebo si raději zaposilujete.
  • PUMP FIT vám umožní obojí!
  • Tato studiová lekce je plná efektivních posilovacích cviků za pomoci nakládací osy. Kombinuje aerobní činnost se silou a zapojuje tak všechny svalové partie. Činka umožňuje každému cvičenci zvolit si svou optimální zátěž. 



Power Jóga
  • Potřebujete si odpočinout, zrelaxovat a načerpat nové síly?
  • Pak vyzkoušejte Power Jógu Hodina je plná pozitivní energie a pomůže Vám bojovat se stresem či negativními myšlenkami.
  • Jóga je lék těla i duše. Zpevňuje nejenom svaly, ale také vnitřní opěrný systém a svaly pánevního dna. Pozitivně ovlivňuje tělesné orgány a jejich regeneraci. 
  • Naučíte se vnímat sami sebe, pracovat s vlastním tělem, duší a srdcem. Aktivujete energii těle a odbouráte fyzické i psychické bloky. Nikdy nesmíme zapomínat, že relaxace a meditace je důležitá. Přijďte a poznejte sami sebe. 


 

5 ZONE

  • Název sobotní studiové lekce 5 Zone vystihuje vše!
  • Koplexní cardio silový trénink rozdělený do 5ti částí – 5ti zón našeho těla – zadeček, nohy, paže, záda a bříško.
  • Posilovací bloky každé partie našeho těla jsou prokládány cviky vytrvalostními. Studiová lekce 5 Zone pomáhá vymodelovat pěkné křivky, zajistit správné držení těla i shodit přebytečné kilogramy.
  • Nečekají Vás žádné choreografie, proto „studiovku“ doporučujeme mužům i ženám všech věkových kategorií


TRX

 


  • TRX představuje zkratku anglických slov: Total-Body Resistance Exercise, tedy cviky pro zatížení celého těla prostřednictvím závěsného systému.
  • Při studiové lekci TRX Be Flexi propojíme klasicky technický TRX s dalšími cvičebními pomůckami jako je Bossu, T-Bow, Flexibar nebo gymnastické kroužky.
  • Důraz je kladen nejen na sílu, ale i koordinaci pohybu a rozvíjení stability.
  • Be Flexi, maximalizujte své fyzické možnosti!



MORNING WORKOUT

  • Čtvrteční ranní workout je cvičení, které Vás naplní energií do nadcházejícího víkendu!
  • Představuje lehčí typ intervalového tréninku s cílem nastartovat metabolismus a spalovat tak během dne mnohem rychleji než obvykle.
  • Studiová lekce se skládá z ranního zahřátí a strečinku, hlavní části, často za použití pomůcek, a posilování středu těla.



FLOWIN®

  • Revoluční novinka v oblasti fitness zaměřená na redukci hmotnosti, formování postavy a zvyšování výkonu. Cvičení zlepšuje správné držení těla a pomáhá zpevnit a posílit svalový korzet.
  • FLOWIN® je maximálně jednoduché a opravdu účinné cvičební náčiní vhodné pro každého.
  • Moderní tréninkový systém pocházející ze Švédska, který byl vyvinut v prostředí vrcholových desetibojařů. FLOWIN® dokáže plně nahradit veškeré fitness aktivity. Je založen na přirozených a plynulých pohybech bez doskoků a zatížení kloubů. Při cvičení se využívá jen hmotnost těla. VHODNÉ I PRO ÚPLNÉ ZAČÁTEČNÍKY. V Příbrami jen v BeFit energy clubu!!


 


SPINNING®

  • Jedná se o skupinové cvičení na stacionárním kole nenáročné na koordinaci pohybů. Spinning® cvičení nezatěžuje kloubní systém a jeho cílem je celkové procvičení svalů nohou, hýždí, paží a trupu. Cvičení klade obzvláště velký důraz na techniku jízdy na kole. Získané návyky lze využít v terénu, a to jak na silničním, tak na horském kole.
  • Ve Spinning® cvičení existuje pět základních stylů jízdy a tři pozice rukou. Tím se, na rozdíl od typických skupinových cvičení, snižuje množství variací choreografie a techniky jsou proto neměnné.

SPIN®, Spinner®, Spinning®, the Spinning logo® are registered trademarks that are owned or used under exclusive license by Mad Dogg Athletics, Inc.

 

Spartan Training

  • Spartan Race je jedním z nejpopulárnějších překážkových závodů na světě. Závod, při kterém i ten nejlepší sportovec musí překonat sám sebe. Uběhnout kopcovitou trať dlouhou několik kilometrů, zdolat náročné silové překážky, brodit se v bahně, ve studené vodě… a především ten závod nevzdat! Naopak vytrvat!
  • Spartan Training pod vedením vedoucího SRTG Příbram je studiová lekce zaměřená na zlepšení dynamiky, silové vytrvalosti a zvýšení celkové fyzické kondice.
  • Trénujeme tvrdě, ale s rozumem. Motivujeme Tě k větším výkonům, posuneme společně své hranice a především poznáš hromadu stejně naladěných bláznů.
  • „Nebuď individualista, ale trénuj jako ve Starověké Spartě – pěkně bok po boku… protože skupina motivuje víc než hudba!“


Spinning/Bodyforming

  • Kombinace klasického Spinning® cvičení a posilování. Po 30 minutách intervalové jízdy na stacionárním kole Vás čeká intenzivní posilování problémových partií – bříško, zadeček, stehna a následný strečink. Tato hodina je vhodná pro všechny věkové kategori.

 

BSH - problémové partie

  • BSH, jinými slovy též Bodystyling či P-class, představuje vytrvalostně silové cvičení zaměřené na formování svalstva celého těla, především problémových partií - Bříška, Stehen a Hýždí. Samozřejmě se neopomíjejí ani svaly horních končetin, zad či svaly pánevního dna. Tento typ cvičení pomáhá rovnoměrně zpevňovat a formovat postavu. Vede ke zvýšení síly, svalové vytrvalosti a k redukcipodkožního tuku, jelikož v některých cvicích se váš tep zvyšuje až do aerobní zóny, tudíž se pomaličku zbavujete přebytečných kil a tukovou tkáň měníte na svalovinu. Výhodou lekce je, že se naopak nemusíte obávat příliš vysoké tepové frekvence, při které se spalují pouze cukry.
  • BSH zlepšuje funkčnost jednotlivých svalů, snižuje krevní tlak a riziko dalších srdečně cévních onemocnění.
  • Tato studiová lekce využívá při cvičení především vlastní váhu těla. K formování postavy dochází však i pomocí náčiní (činky, overbally, fitbally, gumy či medicinbaly).Hodina začíná postupným zahřátím a  prestrečinkem těla, aby nedošlo při cvičení k poranění svalů. Následují posilovací bloky a na závěr nesmí nikdy chybět dlouhý relax s protažením, aby se posílené svaly nezkracovaly.
  • BSH je cvičení vhodné nejenom pro ženy, ale i muže všech věkových kategorií. Nedoporučuje se pouze těhotným ženám, které s bodystylingem nikdy předtím neměly zkušenosti.

 

Jóga - zdravá záda

  • Jóga pro zdravá záda je určená pro začátečníky i mírně pokročilé.
  • Tato lekce vás naučí, jak efektivně zapojovat a posílit střed těla, jak protáhnout a uvolnit svaly zad v jednotlivých ásanách a jak napravit nevhodné pohybové stereotypy.
  • Důraz je kladen na správné dýchání, optimální držení těla a zaměření pozornosti dovnitř.

 

Tabata

  • S Tabatou se dostanete do formy!
  • Jedna z nejefektivnějších metod intervalového tréninku, která rapidně zlepšuje aerobní i anaerobní výkonnost jedince.
  • Jejím účelem je především zrychlit metabolický systém, posílit svalstvo, zvýšit kondici a tvarovat postavu do přirozené podoby.
  • Cvičení je založené na 20ti sekundových intervalech vysoké výkonnosti a 10ti vteřinách odpočinku. Každé kolo jednoho cviku se skládá z osmi opakování.

 
 
Kruhový trénink
  • Nevíte si rady v posilovně, neovládáte používání strojů a moderního posilovacího náčiní? Nebo se jen chcete zapojit do skvělého kolektivu, který Vás vyburcuje k lepším výkonům? Pak zvolte kruhový trénink.
  • Tento ověřený druh cvičení efektivně tvaruje Vaši postavu, jelikož se jedná o  trénink  svalových skupin celého těla. Hodina je velmi variabilní, jelikož se během cvičení posouváte na různá stanoviště a používáte kvantum posilovacích pomůcek. Zároveň se naučíte správnému držení těla, dýchání a soustředění se na konkrétní svalové partie.


Těhotenské cvičení

  • Těhotenství je jedno z nejkrásnějších období ženy, ale často přináší i mnoho obtíží, kterým se snažíme zabránit. Hlavní je se během 9ti měsíců cítit co nejlépe, jelikož veškeré emoce vnímá Vaše děťátko. Dobré nálady dosáhnete správným cvičením.
  • Za pomoci overballů, fitballů, ale i činek a pod vedením porodní asistentky redukujete bolest v páteři a zlepšujete držení těla. Pravidelným pohybem zároveň nedochází k nadměrnému přírůstku tělesného tuku, kterého se maminky po porodu těžko zbavují. Cvičení je prevencí křečových žil, oteklých nohu a především zlepšuje fyzickou i psychickou kondici, díky které je po porodu rychlejší návrat maminky do původní formy.
    Cvičit lze během celého těhotenství, lekce na sebe nenavazují.
  • Po domluvě s lektorkou se organizují i sezení tzv. „babské řeči“, kde se dozvíte užitečné rady ohledně těhotenství, porodu a správného dýchání.

SM - Systém

  • SM-Systém představuje rehabilitační cvičení založené na spirální stabilizaci a aktivním tréninku se speciálním elastickým lanem.
  • Léčí výhřezy meziobratlových disků, bolesti zad chronického i akutního rázu, komplikace po operaci páteře, kompenzuje skoliózu aj. Jedná se o kondiční i protahovací cvičení vhodné jako zdravotní a ochranný doplněk k jakémukoliv sportu. Cílem studiové lekce je zvýšit pružnost svalů, pohyblivost kloubů a vyrovnat svalové disbalance. Cvičení je vhodné naprosto pro všechny včetně dětí, seniorů i těhotných žen.
  • Dostaňte se s fyzioterapeutkou Ivou do skvělé fyzické i psychické kondice.
  • Pečuj o své zdraví!
Rychlý kontakt
tel.:  +420 776 273 720
e-mail:  info@befitclub.cz
Otevírací doba
Po - pá
So
Ne
07:00 - 22:00
08:00 - 19:00
09:00 - 21:00
Byznys software, s.r.o. KAO.cz IVAR-CS Super Ski Bike SCK Šlauf Příbram VZP Lovely Art Livemec Vitastar Boxerský klub PhDr. Petr Vácha Gu-Gusto Optik MAREK ELZED Reebok Store4 Koupelny Spěvák Příbram žije JPV Trans s.r.o., Czech Republic Chimpanzee
2013 - 2018 © befitclub.cz webdesign | websystem | KAO.cz